piątek, 14 lutego 2014


Wesołych Walentynek oby trwały przez cały rok :))) Jestem  przekonana, że każdy z Nas czytał książkę pt: Mały Książe. Autor Antoine de Saint-Exupery napisał: Na ZAWSZE ponosisz odpowiedzialność za co oswoiłeś. Tym dla mnie tym właśnie jest  Miłość. Nie chodzi o to , aby dawać prezenty od okazji do okazji, lecz  o to by być z druga osoba gdy  coś się złego dzieje, być dla kogośwsparciem w najtrudniejszych chwilach. 

Moja dzisiejsza stylizacja trochę romantyczna trochę drapieżna. Jako, że mam chłodny typ urody dobrze mi w szarościach i czarnym kolorze. Do ulubionej szarej sukienki z czarnymi wykończeniami dobrałam płaszczy w panterkę i długie czarne kozaki. Dodatki czarna torebka z ćwiekami i szalik powodują iż stylizacja jest naprawdę efektowna.








Happy Valentine's Day :))) I am convinced that each of us reading a book titled: The Little Prince. Author Antoine de Saint-Exupery wrote: For always, you are responsible for what you have tamed. This mean for me  love. It is not about to give gifts, but to be with another person when something happens, be for someone to support in the most difficult moments. 

My today's look is little romance and  little sexi . As I have a cool type of beauty good for me is wearing  grays and black clothes. To favorite gray dress with black trim chose leopard coats and long black boots. Extras black handbag with studs and a scarf cause that styling is really impressive.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger