piątek, 14 lutego 2014

Dzisiejsza stylizacja trochę nietypowa jak dla mnie. Rzadko noszę obcisłe sweterki, wolę raczej inne i bardziej luźne ciuszki tego typu. Lecz do  białej zwiewnej koszulki, która tył ma dłuższy idealnie pasuje do niej ten różowy sweterek. Kurteczkę o intensywnej barwie kupiłam na przecenie za 50 zł :D Ma ona interesujący krój i kolor. I do tego buciki na wysokiej platformie, zdecydowanie mój najlepszy zakup- butki wyglądają efektownie a zarazem są mega wygodne. Jak dla mnie kobieta powinna nosić tylko szpilki :)
Na walentynki zafundowałam sobie nowy kolor włosków:) Miłego leniuchowania.








Today I am wearing clothes wat usually I don't choose. Rarely wear tight sweater. But the white gauzy shirt, which has a longer rear fits perfectly with pink sweater
 I bought this Jacket with intense color  on sale by 50 zł: D She has interesting cut and color. And this on a high platform shoes, definitely my best buy-bootie look spectacular and at the same time they are so  comfortable. As for me, a woman should only wear high heels :) 
On Valentine's Day decided to change hair color :) Hope u like it 
 Have a nice lazy Saturday




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger