wtorek, 11 lutego 2014

Kochani dzisiaj, króciutki post, gdyż jestem wielce zapracowana i brak mi czasu na wszystko:) Jak dla mnie doba mogłabym liczyć co najmniej 72 godziny:))
Kupiłam coś na co polowałam od dawna. Kurtkę w panterkę. Płaszczyk nie jest w typowym odcieniu lecz czarno biały, wydaje mi się, że jest bardziej elegancki. 
Dodatkowo buciki na wysokim obcasie i elegancka stylizacja gotowa.









 Today, very short post, because I am very busy and  I don't have  time for anything :) I think day should have  at least 72 hours :)) 
I bought something that was hunting for a long time it is Leopard jacket. Coat is not a typical shade but black and white, it seems to me that it is more elegant. 
In addition, high-heeled shoes and elegant styling ready.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger