poniedziałek, 16 grudnia 2013

Jakoś szaro na podwórku Tutaj na podkarpackiej ziemi:(
Ja humor sobie poprawiam słuchając świątecznych piosenek: 







Ja dzisiaj załączam 3 zdjęcia. 
Jedno przedstawia mnie na wakacjach -  po kilku latach znalazłam odpowiednie okulary słoneczne  i wyobraźcie sobie należały one do mojej ukochanej babuni Marysi
Drugie przedstawia mnie bez bo okulary to całkiem nowy nabytek:) 
I ostatecznie te zdjęcie w okularach- myślę, że dodają mi charakteru i całkiem dobrze w nich wyglądam ?
Wyobraźcie sobie moja minę kiedy dowiedziałam się, że muszę nosić je bo mój wzrok jest bardzo słaby- naprawdę był to zabawny widok :))





I upload 3 photos today.
One shows me on vacation - after a few years I found a suitable sunglasses and imagine they belonged to my beloved grandma Mary
The second shows me without glasses because it's pretty new purchase :)
And finally this picture with glasses-I think they add character to me, and I look quite good in them?
Imagine my face when I found out that I have to wear them because my eyesight is very weak-it was a really funny sight :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger