poniedziałek, 16 grudnia 2013

Paznokietki

Witajcie:)
Mam nadzieję, że wasz dzień mija spokojnie:) Ja dzisiaj miałam wiele pracy :) Przygotowuje właśnie cykl postów związanych z moimi kosmetykami.
Mam ich bardzo wiele, więc pomyślałam, że podzielę się z Wami moimi skarbami :)))
Wiec pierwszy post tej serii poświęcam paznokciom i wszystko co jest związane z nimi:)
Lakierów mam chyba 30 :) kocham to ale staram się wybierać kolory intensywne i bardzo wyraziste.
Zdarza się, że w tygodniu nawet kilka razy zmieniam ich kolor:))
Staram się wybierać jakościowo to lepsze Rimmel Maybeline Sephora czy  Inglot, nie brak mi jednak zwykłych kupionych na bazarkach.
Miałam już założone tipsy żelowe- zdecydowanie NIE polecam bo nie dość, że bardzo niszczą płytkę to wyglądają sztucznie
Zdecydowanie polecam manicure hybrydowy- jak kosmetyczka postara się i zrobi wam to dokładnie nie będziecie żałować- takie paznokcie wyglądają bardzo ładnie i trzymają się nawet miesiąc. Płytka jest bardzo wzmacniana.
Tak więc zapraszam:)











Welcome :)
I hope your day goes peacefully :) I had a lot of work today :) I am preparing  a series of posts related to my cosmeticks
I have  a lot , so I thought I'd share with you my treasures :)))
So the first post of this series I dedicate nails and everything that is connected with them :)
I  have probably 30 varnishes :) I love it but I try to choose colors intense and very expressive.
It happens that a week several times changing their color :))
I try to choose the good  quality staff like  Rimmel or Maybeline Sephora Inglot but sometimes i buy very cheap in local shop
I had already started nail gel - definitely NOT recommend it  because they even destroy ur plate and not look good
I would definitely recommend manicure hybryd - like beauticians will try and do it carefully you will not regret - the nails look very nice and stick to even a month . Tile is very enhanced .
So enjoy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger