niedziela, 15 grudnia 2013

Cudowna atmosfera

Witajcie w poniedziałek rano o 5:19 :)
Pewnie myślicie sobie, że jestem walnięta:) Ale pracując kiedyś w sklepie przyzwyczaiłam się do wstawania o własnie takich śmiesznych godzinach :)) Nie przeszkadza mi to wcale, a wręcz przeciwnie mój dzień jest bardziej efektywny :))
Tak jak wspomniałam w poprzednim poście zaczynam cykl zimowo-świąteczny, dzisiaj porobię zdjęcia płaszczyków i garderoby zimowej a teraz to co chyba każdy z nas kocha lubić czyli dekoracja świąteczna domu. Ja swoją choinkę ubrałam już w piątek - a teraz zamieszczam zdjęcia dla potwierdzenia tegoż faktu.
Chce tylko biały śnieg dla zwiększenia cudownej świątecznej atmosfery:))
Ach kocham te święta <3<3











Hi everyone in Monday morning - its 5:19 on clock:))
You might think to that I am craze  :) But working in the shop got used to ridiculous hours :)) I do not mind it at all, on the contrary, my day is more effective :))
As mentioned in the previous post I begin a series of winter-festive, today I will makw photos coats and winter clothes and now what I think each of us loves like Christmas--decoration in home. I decorated my Christmas tree on Friday - and now I put pictures for confirmation of that fact.
I just wants e the white snow too make  wonderful Christmas atmosphere :))
Ah, I love the holidays <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger