czwartek, 13 marca 2014


 Sezon wyprzedaży przed nami, ja w najbliższych postach pokaże wam kilka fajnych rzeczy kupionych na przecenie za niewielką kasę - zdecydowanie należą tutaj czarne szpilki i biała marynarka. Udało mi się zakupić idealne buty do mojej nowej egzotycznej kurteczki. Dodatkowo są to trampki dzięki czemu mogę sobie pozwolić na chwilową przerwę od szpilek. 
Dostałam już moje zdjęcia z sesji. 




moja ulubiona stylizacja :) I love this style :)








coat - RESERVED/ bag -H&M/ shoes-H&M/ blouse-PRIMARK/ pants-SINSAY/ scraft-H&M



 In the next few posts I will show you some cool clothes  for small money - definitely belong here black heels and a white jacket. I was able to buy the perfect shoes for my new exotic jackets. Also they are sneakers so I can afford a take small break from high heels.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger