poniedziałek, 10 marca 2014


Pogoda zdecydowanie nas rozpieszcza. Jest cudownie ciepło i słonecznie. Wiosnę czuć w powietrzu, pogoda idealna na spacery i oderwanie się od codzienności w 4 ścianach. 
Od dawna marzyłam o płaszczyku w panterkę. Do tej pory dominował on w moich dodatkach. 
Ostatnio wybrałam się na mały research po sklepach, gdyż zbliża sie wiosna i należy wymienić swoją zimową garderobę, Przez przypadek znalazłam mój wymarzony płaszczyk. Po przecenie kupiłam go w sklepie RESERVED. Jest on idealny na zmienna wiosenną pogodę gdyż jest to kurtka deszczowa.









Weather definitely spoiled us. It is a wonderfully warm and sunny. We can feel  Spring in the air, the weather is ideal for walks.
I was dreaming about leopoard coad since I was young. This is some kind MUST HAVE for me,Recently I went on a little research around the shops, I am planning to buy new clothes for spring, I found my dream coat.  I bought it in store RESERVED. It is ideal for variable spring weather becuse it is a rain jacket.


coat- RESERVED/ bag -H&M/ blouse -SECOND HAND SHOP/ pants-SINSAY/ bag-H&M/ sunglasses - PRIMARK/ shoes -DECHMANN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger