środa, 29 stycznia 2014

Praca pochłania mnie na tyle,że nie mam czasu na nic :( A fakt iż miałam wcześniej miesiąc wolnego powoduje, że jestem zmęczona mam tylko nadzieje, że z czasem przywyknę do takiego rytmu :)
Wyobraźcie sobie, że stopy człowieka mogą przywyknąć do wysokich butów i moje bardzo mnie bolą bo w pracy chodzić muszę w wygodnych płaskich. Cóż następna okazja na zakupy. Z faktu iż bardzo rzadko chodzę w spodniach i mam może 2 pary w szafie muszę wybrać się na małe zakupowe szaleństwo.
Jestem zwolenniczką kupowania z głową i zawsze staram się wybrać ciuchy wygodne ale eleganckie i z pazurem. Taka jest dzisiejsza stylizacja.Brokatowy sweterek o unikatowym stylu biała koszulka i czarne spodnie rurki tworzą cudownie kobiecy zestaw, w którym każda z nas poczuje się mega seksownie. 
Ja dobrałam do tego buty kupione w second handzie i urocze kolczyki z Primarka. 
Dodatkowo moja czapka uszatka, ukochany szal i ulubiona torebka w zestawie z czarnym sportowym szalikiem sprawiły że czułam się bardzo wygodnie.

http://www.youtube.com/watch?v=tPx-2i4zmWw






My work absorbs me so much so I  do not have time for anything : ( And the fact that I had a month off before make me  tired I just hope that over time get used to this rhythm :)
Imagine that human feet can get used to the heels and my own  really hurt me because I have to wear  comfortable flat in my work  . Well, the next opportunity for shopping. The fact that very rarely wear pants and I have maybe 2 pairs in my wordrobe  I have to go on a little shopping spree .
I prefere buying clothes with head and always try to choose clothes comfortable but elegant and claw. Such is the present out-fit.Lovely cardigan with a unique style white T-shirt and black pants tubes form a wonderfully feminine set in which each of us feels so sexy.
I chose to that shoes bought in the second hand and charming earrings from Primark .
In addition, my hat Uszatek , favorite scarf and  handbag in a set of black sports scarf made ​​me feel very comfortable.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger