czwartek, 30 stycznia 2014

Mała czarna to coś co każda z nas powinna mieć w swojej szafie. Wybierając fason pamiętajmy, że musimy się czuć w niej komfortowo i seksownie. Ja mam kilka takich sukienek, ale moja ulubiona to mała czarna koronkowa z Primarka. . Dobrałam do tego czerwone botki na wysokim obcasie
To mój wczorajszy look a czerwone usta i podkreślone oczka dodały całej stylizacji pazura. 

http://www.youtube.com/watch?v=JET6tioZT_k




Little black dress is something that all woman should have in their  wardrobe. U should , remember that more important is that we  need to feel comfortable in it, and sexy. I have several of these dresses, but my favorite is the little black lace with Primark.I wear  red high-heeled boots wchich are so sexy
This is my yesterday's look and red lips and smoky eyes make this look more and more sexy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger