piątek, 13 grudnia 2013

Witajcie o poranku:)))
Ja ten sobotni poranek zaczynam od intensywnych ćwiczeń - Ewa Chodakowska naprawdę potrafi zmotywować do działania...
Długo zastanawiałam się kogo wybrać i z kim ćwiczyć , przecież tych tzw , trenerek personalnych' jest bardzo wiele.
Ale pani Ewa przekonała mnie do siebie faktem  iż nie obiecuje ona cudów, i te ćwiczenie nie są strasznie męczące - nawet takie leniwce jak ja dadzą rade:)
Nie zależy mi na utracie wagi, ale o nabraniu mięśni i większej energii życiowej.
Ważna rzeczą w fitnessie jest utrzymanie konkretnej niskokalorycznej, ale jednocześnie zdrowej diety bogatej we wszystkie makro i mikoelement. Zamieszczam dzisiaj zdjecie moje figury i co tydzien bede je uaktualniać :)

Miłej soboty xxx

\
Hello  :)))
I'm starting this Saturdays morning from intense exercise - Eve Chodakowska can really motivate to action
I was wandering few days  whom to choose and with  whom to practice,  this person called personal trainers'  are very much.
But Mrs. Eva convinced me to her becuse of  fact that she does not promise miracles, and these exercises are not terribly tiring - even those person  who doesnt like it can do it :))
I do not care about losing weight, but I want get interval muscles and more life energy.
Important thing in fitness is to maintain a specific low-calorie, but also a healthy diet rich in all the macro and mikoelement. Today I put a photo of my figure how I look and every week I will update them :)

Have a nice Saturday xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger