wtorek, 10 grudnia 2013

Witajcie!

Jestem Kasia, studentka pochodząca z Krakowa.
Mimo iż na liczniku mam już 24 wiosenki czuje się że powinno pokazywać już jakieś 40:)))
Chodzę wcześnie spać a wstaje jak widzicie już o  7 - wiem dla niektórych z Was to czyste szaleństwo:)
Kocham odżywiać się zdrowo, fitness to co kocham na równi z moda,
Z natury jestem wieczną optymistka.
Włoskie klimaty kręcą mnie niezmiernie- a Włosi to przecież piękny naród :)
Ten blog nie będzie taki typowy modowy- chociaż zamierzam się na nim opierać
Chce aby był połączeniem blogu podróżniczego, kulinarnego i psychologicznego,
Taki misz masz bądź artystyczny nieład taki jak panuje w większości kobiecych szaf:)))
Ps jak będę mieć kiedyś własny dom garderoba będzie większa niż moja sypialnia

Buziaki xxx








Hello!

I'm Kasia, a student from Krakow.
 I have 24 old but I feel  at least 40 :)))
I go to bed early and get up as you can see already by 7 - I know for some of you it's crazy :)
I love to eat healthily, fitness is what I love after fashion.
By nature I am an eternal optimist.
Italian climates Make me immensely-and Italians are still beautiful people :)
This blog will not be the typical the fashion-though I'm going to rely on it
I wants to be a combination of the travel blog, culinary and psychological
Such a mish you or artistic disorders such as prevails in most women's wardrobes :)))
Ps as I have ever own a home dressing room will be bigger than my bedroom

Kisses xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger