wtorek, 10 grudnia 2013

Tak na początek kilka słów o mnie: czym się interesuje, jakie są moje pasje.
Myślę, że to pozwoli lepiej zrozumieć treści przeze-mnie tutaj dawane.

Z charakteru jestem wieczną optymistka. Wiecznie uśmiechnięta i miła dla obcych trochę nie pasuje do naszej polskiej mentalności- wydaje mi się ze amerykański sen to o mnie jest:)

Kocham szczerość i staram się otaczać ludźmi którzy na to zasługują i dla których ta wartość ma istotne znaczenie.

Typ facetów którzy mnie kręcą jest rożny... oprócz wyglądu i dobrego stylu patrze na sposób w jaki oni odnoszą się do Ciebie. Nie wierze w miłość okres ten mam na szczęście już za sobą, Teraz próbuje poszukuje przyszłego meża:D i ojca dla Zuzanny :)))

Interesuje się moda- ale nie kopiuje jej. Kocham wszystko co nadaje tobie uroku i sprawia ze twoja kobiecość jest jeszcze bardziej widoczna.


Podróże to druga rzecz która niezmiernie mnie kręci- zamierzam dorobić się milionów na moim póki co skromnym koncie:) I jak już przeżyje wszystko co należy przeżyć będę podróżować ile się da:)))

Kocham również dobrze zjeść - ostatnio posmakowała mi kuchnia włoska-owoce morza, spaghetti i włoskie wina ;))

Moj  gust muzyczny jest rożny- od rocka przez metal aż po pop: uwielbiam coldplay, rhianne, adele i wiele wiele innych

Jak macie jakieś  pytania, bądź poszukujecie kogoś kto będzie z wami dzielił pasje napiszcie-
kasiakloc@gmail.com













For the beggining a few words  about me: what are my  interested , what are my passions.
I think it will help to better understand the content through here given.

I  am optymistic girl . Sensual and friendly to strangers bit does not fit into our Polish mentality - seems to me that the American dream is about me :)

I love honesty and I try to be  surround by people who deserve it , and for which this value is important too.

Type of guys who can catch my attention  ... in addition to the appearance and good style look at the way they relate to you. I do not believe in love at this period I have thankfully behind me , now I am  trying to looking for future husband : D and father of Zuzanna :)))

I am  interested in fashion - but not copy it . I love everything that gives you the charm and makes your femininity is even more evident .


Travel is the second thing that turns me immensely - I'm going to earn some extra money - millions in my humble account for now :) And as I survive all you need to survive I travel as much as possible :)))

I also love to eat well - I recently tasted Italian cuisine - seafood, pasta and Italian wine ;))

My taste in music is the corner - from rock through metal to pop up : I love Coldplay , Rhianne , Adele and many others

As you have any questions or are looking for someone who will be with you shared passions write me plz :
kasiakloc@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger