niedziela, 2 sierpnia 2015


W poprzednim poście wrzuciłam Wam backstage z ostatniej sesji ,Kwiat Pustyni' i właśnie z przygotowaniem do tego projektu  wiąże się historia stylizacji pokazanej niżej. 
W trakcie tworzenia tablicy inspiracji do sesji doszła do mnie informacja iż cudowna Sylwia zgodziła się pozować  a Angelika malować.  z Taką ekipą wiedziałam że mogę zrealizować najlepsze pomysły które siedzą mi w głowie. Przechadzając się po Galerii Krakowskiej cały czas myślami byłam przy projekcie. W witrynie sklepu PIMKIE zauważyłam narzutę z poniższej stylizacji która idealnie pasowała  do mojej koncepcji, Więc ją kupiłam, Ale jak to z Nami Kobietami jest do narzutki fajnie pasowała sukienka i biżuteria które jakimś dziwnym przypadkiem znalazły się mi w ręku więc też je kupiłam :D  Stylizacja idealna na wieczorne wyjścia, Enjoy!






2 komentarze:

  1. Howdy are using Wordpress for your blog platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you need any coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

    Here is my web blog head gasket replacement

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger