środa, 14 maja 2014


Kilka moich ostatnich projektów było realizowanych poza Rzeszowem. W zależności od sytuacji zatrzymuję się albo w hostelach ( uwielbiam taki klimat), hotelach albo u znajomych.  Z mojego doświadczenia powiem Wam, że czasem klimat hostelu i jego wygląd jest nieporównywalnie lepszy niż niejeden hotel. 
Postanowiłam,że pewien cykl postów poświęcę właśnie temu tematowi. 
W dzisiejszym poście zdjęcia z mojej ostatniej podróży do Krakowa, gdzie  spędziłam kilka cudownych dni. Hotel w którym się zatrzymałam mogę zdecydowanie Wam polecić. Jest on zlokalizowany na obrzeżach Krakowa, zdecydowanie jest ciszej i łatwo się można tam zrelaksować. Sam pokój zrobił na mnie duże wrażenie. Myślę, że kiedyś mogłabym swoje mieszkanko tak urządzić :)
Więcej szczegółów znajdziecie pod tym linkiem : Zakrzówek








Kilka stylizacji na mojej stronce : http://kasia-kloc.polyvore.com/ 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger