niedziela, 4 maja 2014


Dzisiaj mam dla Was post związany z makijażem. Jako, że zaczęłam  interesować się tym tematem troszkę szerzej od czasu do czasu będę Wam umieszczać tutaj moje prace jako wizażystka,  mój makijaż czy makijaż wykonany przez inne dziewczyny. Mam nadzieje , że spodoba się Wam ten cykl.
Zachęcam do oglądania  vblogerek, od których można łatwo nauczyć się tego wszystkiego



Do zrobienia dobrego makijażu ważne są kosmetyki, których użyjecie. Ja swój kuferek dopiero uzupełniam.
Często zaglądam na stronę LADYMAKEUP znajdziecie tutaj różnego rodzaju kosmetyki przydatne do perfekcyjnego makijażu. Dodatkowym plusem jest iż każdy produkt ma wystawioną opinie.



Jednym z ważniejszych punktów w zrobieniu idealnego makijażu jest pielęgnacja i przygotowanie twarzy.
Ja stosuje w tym przypadku kosmetyki marki MARY KAY. Łagodne mleczko do oczyszczania twarzy 3 w 1, krem na dzień do twarzy suchej oraz krem pod oczy .








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger