środa, 16 kwietnia 2014



Dzisiaj kulisy mojej ostatniej sesji zdjęciowej. Miała miejsce ona w Warszawie. A Szymek fotograf ma talent absolutny. /
Today, the few pictures of my last photo shoot. It was taken in Warsaw by absolutely amazing photographer.


Była to długa podróż - trwała 5 godzin 
Do Warszawy pojechałam tylko na jeden dzień, więc spakowałam tylko najpotrzebniejsze rzeczy i dodatkowo bardzo dużo książek./ It was long journey - 5 hours by train. In my bag I had only few important things and a lot of books.






Z dworca Warszawa Wschodnia odebrał mnie Szymek- sympatyczny profesjonalista z milionem pomysłów. 
 /Szymek pick up me from Railway Station. He's an amazing artist. 







Noc spędziłam w hostelu w centrum. Warszawa to cudowne miasto. Ma swoją historie i swój niepowtarzalny klimat. / I spent all night in hostel close city center. Warsaw is an amazing city in Poland. 
This kind of atmosphere you can feel only here


I na koniec jedno zdjęcie z tej sesji, więcej zdjęć wkrótce na blogu / One pic from this photo shoot more pic soon on my blog


Street style inspiration -Warszawa 























































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger