poniedziałek, 3 marca 2014

Uwielbiam nowości kosmetyczne. Staram się raz w tygodniu odwiedzić wszystkie drogerie w mojej okolicy. Mam dwie ulubione to SUPER PHARM http://www.superpharm.pl/. Nowo otwarta drogeria w Rzeszowie ( znajduje sie w Galerii Rzeszów i Milenium Hall) fajnie zorganizowana i stosunkowo tania. Druga to HEBE  http://www.drogeriahebe.pl/   (centrum handlowe Europa) - tutaj dodatkowy atut makijaż dzienny za 5 zł a wieczorowy za 25, dzięki czemu możesz przetestować wszystkie kosmetyki które kupujesz.


Dzisiejszy post właśnie jest związany z tym tematem. Każda z nas ma w swojej kosmetyczce jakieś produkty które kocha i używa od lat. Zdarzają się często też takie które zdecydowanie nie możemy nikomu polecić. Myślę ,że taki post to fajna sprawa, gdyż możemy poznać opinie innych użytkowniczek na ten temat.


I tak na początek kosmetyki do włosów.

Jestem wierna marce SYOSS. Moim zdaniem najlepsze szampony dostępne na rynku. Nie są drogie a efekt jest cudowny. Marka SYOSS wprowadziła właśnie nowość szampon do włosów OLEO INTENSE  THERMO CARE -jest to termoaktywna pielęgnacja z olejkami, aby wzmocnić efekt można dobrać do tego odżywkę. Efekt powalający. Naprawdę działa. Zdecydowanie polecam dla kobiet o rzadkich włosach



 Pozostając w tym temacie następnym kosmetykiem do pielęgnacji włosów, które osobiście  polecam
jest maska do włosów ARGAN OIL marki BIOELIXIRE. Silnie regeneruje i nawilża włosy. Idealna dla osób które mają wiecznie potargane włosy i problemy z ich ułożeniem

Następnym kosmetykiem który okazał się dla mnie idealny to silikonowa baza pod podkład marki LIRENE. Która z nas nie ma problemów z trwałością swojego makijażu.
Baza ta idealnie wykonuje swoje zadanie. Wygładza zmarszczki, tuszuje niedoskonałości idealnie wygładza i przygotowuje skórę do nałożenia fluidu. Zdecydowanie jestem na tak

Ja jestem wiecznie w ruchu i dodatkowo nosze wysokie obcasy fakt ten powoduje iż są one bardzo obolałe. Ostatni  mój zakup to intensywnie pielęgnująca maska do stóp z AVONU. Naprawdę działa i pozostawia moją skórę idealnie miękka i gładką.


Ostatni kosmetyk do pielęgnacji całego ciała to emulsja do ciała marki NEUTROGENA - idealna dla osób, które mają problemy z suchą skórą










Today's post is about cosmetics.We all have in ours make-up bag some products that we loveand use all the time . There are often such that we can definitely recommend to anyone. I think that  post is a good thing, because we can see what other wearers think about this staff


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger