czwartek, 6 lutego 2014


Dzisiejszy post trochę z innej bajki. 
Dostaję maile od Was jakich kosmetyków używam i jak wykonuję swój makijaż:)
Miałam niezły ubaw robiąc te zdjęcia i mam nadzieję, że spodobam Wam się efekt:)



1. Tak wyglądam bez makijażu


2. Na czystą buzie z bazą pod makijaż nakładam fluid marki BOURJOIS o nazwie 123 PERFECT
Ja mam twarz skłonna do zaczerwień a on ma w sobie 3 pigmenty które sprawiają, że po zabiegu Twoja twarz ma jednolitą barwę :)


3.Następnie nakładam podkład. Jestem dość wybredna w wyborze, bo sama nie robię jakiegoś ciężkiego makijażu, staram się wyglądać naturalnie. Mój faworyt to podkład marki MAXFACTOR o nazwie LASTING PERFORMANCE wybieram odcień NATURAL BEIGE
Podkład ten jest idealny dla mnie, gdyż nie robi on maski i jak nałożysz go odpowiedni sposób nikt nie zwróci uwagi iż masz na twarzy makijaż.


4.Następnie skupiam się na oczach. Pierwszy element to odpowiednia kreska na powiece. 
Mój ulubiony Tutaj wybieram eyeliner MAYBELLINE .Poprawiam to innym bardziej płynnym, i oto efekt


5.Moja ulubiona maskara marki LANCOME o nazwie HYPNOSE sprawia, że moje rzęsy są niezwykle długie


6.Na codzień moje usta mają różowy odcień, na potrzeby tej sesji pomalowałam je na krwistą czerwień. 
Moja ulubiona szminka to KATE marki RIMMEL LONDON.
Mam dwie o numerach 05 I 10


7.Ostatni element to odpowiedni róż. Mój jest marki MANHATTAN o nazwie TRIO EFFECT BLUSH 


8. O to efekt :)))











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger