czwartek, 16 stycznia 2014

Kochani :) 
Wróciłam do ukochanego Rzeszowa po 6 dniowej wojaży po Irlandii :)) 
W Dublinie byłam kilka razy ale przelotem i nigdy nie miałam czasu na zwiedzenie tego cudownego miasta:)
A Jest naprawdę piękne :) Samo ścisłe centrum jest wypełnione cudownymi budynkami, znana irlandzka gościnność jest wyczuwalna na każdym kroku. 
Byłam zdana sama na siebie więc musiałam prosić ludzi na ulicy o pomoc. Nie dość, że robili ciekawe zdjęcia to zapraszali mnie na lampkę wina do pubu:D Skusiłam się dwa razy i powiem wam że cudownie tak porozmawiać z kimś kto ma całkowicie inna mentalność i podejście do życia:) 
Dodatkowo hotel w którym zatrzymałam się był śliczny i miał swoją własna saunę :D 
Mimo, że wyjazd mój przebiegł w inny sposób niż planowałam zaliczam go zdecydowanie do udanych. 




















I just back to my beloved Rzeszow after 6-day voyages to Ireland :)) 
In Dublin  I was  a few times but  I never had time to see this wonderful city :) 
It  is really beautiful :) The very strict center is filled with wonderful buildings, famous Irish hospitality is felt on every step. 
I was alone so I had to ask people on the street for help They were doing interesting photos and invited me for a glass of wine in the pub: I agred  I can tell you that it's wonderful to talk to someone who has a completely different mentality and approach to life :) 
In addition, the hotel where I stopped was pretty and had its own sauna: D 
Although my trip ran in a different way than I planned but this trip was definitely successful.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Stylowe Klocki , Blogger